مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-31سياسي

برگزاری جشن ملی فجر 1400 در مساجد گیلان/ نکوداشت کهنسال ترین خطابه خوان انقلاب


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه استان گیلان 953 کانون فرهنگی و هنری مساجد دارد، گفت: جشن ملی فجر 1400 را با محوریت مساجد استان برگزار خواهیم کرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه استان گیلان 953 کانون فرهنگی و هنری مساجد دارد، گفت: جشن ملی فجر 1400 را با محوریت مساجد استان برگزار خواهیم کرد.

رضا ثقتی در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تامین امنیت و آرامش برای اهالی رسانه، اظهار کرد: خبرنگار نباید درگیر گرفتاری های معیشتی باشد تا پژمردگی و بی رونقی از حوزه خبر کنار برود و شاهد تولید و انعکاس محتوای خبری بهتر و اثرگذارتر باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر رییس جمهوری به استان گیلان در حوزه فرهنگ و هنر، افزود: سفرهای استانی رییس جمهور معمولا با طیفی از پروژه های عمرانی همراه است و لذا سعی کردیم اتفاقات خوبی برای پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر استان اتفاق بیفتد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، از تخصیص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای تکمیل فاز نخست مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: 18 سال از آغاز عملیات احداث ا ین پروژه می گذرد و هنوز شاهد بهره برداری از آن نیستیم، اما با تخصیص اعتبار مذکور می توانیم تا اوایل سال 1401 بخش عمده این مجتمع را افتتاح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ملی فجر 1400 در مساجد گیلان/ نکوداشت کهنسال ترین خطابه خوان انقلاب

برگزاری جشن ملی فجر 1400 در مساجد گیلان/ نکوداشت کهنسال ترین خطابه خوان انقلاب